Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

fredag 30 september 2011

Har sommaren kommit tillbaka?

Igår kväll när jag gick och lade mig vid halv elva var det fortfarande 18 grader varmt ute! Helt otroligt! Idag har det varit solsken och jättevarmt. 21 plus var det på eftermiddagen, säkert ännu varmare på dagen. Ljuvligt! Har varit o handlat och sen när jag kom hem har jag bakat en kaka tills i morgon. Vi ska ha med oss en varsin kaksort på "vandringen" till grottorna, så det blir en riktig fika-dag! =) Jag gjorde nougat-rutor. Gott och väääldigt hälsosamt, (i alla fall havregrynen) ;-)
Nu blir det en kväll i soffan till Idol igen. Är inte ens på nåt skrivhumör känner jag. Får bli mer i morgon när jag kommer hem från grottorna.....
Ha en skön fredagskväll!

1 kommentar:

Christina sa...

Sommar här med!!!Plus 24 gr i stan. Passa på och njut!