Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

torsdag 22 september 2011

Film och negerbollar

Idag känner jag att jag inte har nåt särskilt att skriva om. Jobbade till 16.30. Hem o lagade mat..spagetti och köttfärssås blev det idag... Sen tittade jag och Thea på "Hur många lingon finns det i världen?" Hon hade tjatat om att hon ville se den. Hon tyckte att den var jättebra! Men sorglig o fin, så vi grinade i kapp vi två! Jonathan och Edvin bakade negerbollar medan vi såg på film, som de kom o bjöd på. (Alla viktigpettrar som vill påstå att det heter chokladbollar behöver inte kommentera det, för mig heter det negerbollar, utan att jag menar nåt illa mot mörkhyade för det) Sen har vi inte hunnit med så mycket mer o snart är det läggdags. Dagarna bara försvinner och i morgon är det fredag igen...Härligt! Har inga planer för helgen, förutom att jag måste plugga. Flera av uppgifterna ska vara inlämnade på måndag, och jag har knappt börjat. Suck. Är trött och ska nog sova tidigt. Natti natti.

Inga kommentarer: