Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

onsdag 7 september 2011

Regn, regn, regn

Samma väder som igår fast ännu värre. Det har öst ner sen vi slog upp ögonen i morse och gör så fortfarande! Men jag har haft en bra dag i alla fall tycker jag. Fick mycket gjort på jobbet idag kändes det som. Sen hade jag veckans bästa dag, eftersom jag slutade tidigt! Hämtade barnen på skolan. Theas kompis följde med oss hem. Sen blev det middag. Känns som att jag inte har nånting att skriva om just nu så jag vet inte varför jag skriver...Bara för att, kanske.... Nu ska jag fortsätta läsa i Narnia för barnen en stund, kanske jag kommer på nåt roligare att skriva om lite senare!

Inga kommentarer: