Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

tisdag 13 september 2011

Nu är det nog


Nu är det nog!!! De ska döden dö, de äckliga små vidriga bananflugorna. Alla lyckas ta död på dom utom jag tydligen, de försvinner aldrig. Igår köpte jag radar, så nu förväntar jag mig att de försvinner från mitt hem, annars blir det väl jag som får flytta, för nu står jag inte ut. ;-) HATAR dom verkligen. Nu ska jag tok-spruta här innan jag går till jobbet!!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tydligen lägger de ägg i avloppet i köket, enligt anticimex ska man hälla klorin i slasken på kvällen och spola ur med hetvatten på morgonen efter. Kanske kan vara värt att prova om inte Radar funkar ;-).
/Erika

Catarina sa...

Tack för tips! // C