Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

tisdag 20 september 2011

Kärlek

Thea:-"Mamma, jag är tokkär i en kille på skolan! Han heter Albin o är jättesöt!"
Jag:-"Jaha, vad härligt, hur känns det när du ser honom?"
Thea:-"Det känns bra.... fast en sak känns inte så bra....Han är inte kär i mig..."
Jag:-"nähä, vad tråkigt, har han sagt det till dig?"
Thea:-"Nej, men jag har ju sagt mitt i alla fall!"
Jag:-"Jaha, och vad sa han då?
Thea: (med en bekymrad suck...)-" Han sa: Okeeeeej....nu sticker jag!"

Inte lätt med kärlek inte!!!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

hahaha vilka problem. Ja säger då det // Patric

Catarina sa...

haha...=) Ja verkligen!

Anonym sa...

Gulligt :) /Micke

Catarina sa...

=)