Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

lördag 17 september 2011

Värmeljus och film

Idag har vi varit till Birsta. Madde köpte en ny dator. En rosa. Jag vill också ha en rosa!!! Men jag får nog ha den jag har tills den brakar ihop. Det blev ingen storshopping för min del. En laddning med värmeljus så det ska räcka ett tag, och så köpte jag en stol till Thea som hon ska ha till sitt skrivbord som hon inte vet om att hon har fått än. Det var förrådsrensning på jobbet en dag och då var det ett vitt skrivbord som skulle köras till tippen. Då frågade jag chefen om jag kunde ta det till Thea i stället och det fick jag, så Madde och jag bar hem det igår kväll. Tror att lillgumman blir glad! Jo och så köpte jag överkast till barnens sängar. Det var väl allt....
Nu ska vi se en film som vi har hyrt. Den heter Water for elephants. Tror att det är en grin-film. Hoppas den är bra.
Till filmen blir det så klart onyttigheter och Tre Apor.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Visst va den bra :) Giraffer, elefanter och 3 apor........ HAHAHAHAHHAHAHA, du vet vad jag syftar på ;)) /Micke

Catarina sa...

=)