Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

fredag 9 september 2011

Jag älskar fredagar!

Veckan har gått otroligt fort och det är redan fredag! Härligt! Har haft en väldigt bra dag på jobbet och solen skiner! När jag kom hem hade äntligen mina inloggningsuppgifter till studentportalen på Miun kommit. Det har strulat lite kan man säga. När jag började på kursen förra helgen hade de flesta redan fått sina inloggningsuppgifter, men inte jag så klart... Mejlade helpdesk och fick ett svar i veckan att de hade skickat mina inloggningsuppgifter till min mobil, och så stod det ett nummer som de tydligen trodde var mitt. Helt fel...suck, så jag fick mejla igen att det var fel och då skrev dom att de skulle skicka uppgifterna med posten...så nu så... Nu är det bara att sätta igång med mina uppgifter. Har börjat spåna lite på vad de ska handla om, mina skrivövningsuppgifter. Måste dessutom fortsätta läsa i boken som jag har påbörjat. De sista dagarna har det inte blivit nåt alls, utan det enda som förekommit i läsväg är Narnia för barnen... och den ingår inte i kursen! ;-) I kväll blir det Idol och fredagsmys med Thea och Edvin. Jonathan ska sova hos William.

Inga kommentarer: