Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

söndag 4 september 2011

Jag och mode

Ni som känner mig vet att jag aldrig har varit nån modedocka direkt. Jar har helt enkelt inte blick för det där vad som är fint och inte när det gäller kläder. Jag har i stället andra intressen som är starkare än kläder och mode. Men en sak är jag säker på, och det är att dessa "One Piece"-overaller måste vara jordens fulaste plagg- ever!!!! En jätte-sparkdräkt för vuxna, hur kan man ta på sig nåt dyligt?? De som har dessa overaller kommer ju skratta ihjäl sig åt sig själva när de ser på foton om några år! Jag skulle inte ens ha en på mig när jag är hemma själv med låst dörr. Det finns ju dessutom i hundra olika färger och mönster... Det finns tydligen leopardmönstrade också, det kanske vore nåt?? Jösses vad fult säger jag bara!

Inga kommentarer: