Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

tisdag 13 september 2011

Zumba och friskvård!

Idag efter jobbet var jag bort till Gerestahallen och provade på Zumba för första gången i mitt liv. Det var ganska roligt, men inte så roligt som jag hade förväntat mig. Jag tycker nog att de vanliga Friskis & Svettis-passen är roligare i så fall. Men nu har jag testat i alla fall. Ska testa en gång till fast med en annan ledare på ett annat ställe längre fram, i oktober. Vi har nämligen blivit beviljad en massa friskvårdspengar på jobbet och ska få prova på lite olika saker. Vi ska få testa Zumba, friskis, ljusterapi, curling, fotvård, plus att vi ska gå på vandring till grottorna vid Smitingen och så var det nåt mer tror jag. Ska bli kul, speciellt ljusterapin är jag nyfiken på, eftersom jag har det lite jobbigt med mörkret under vinterhalvåret. Vi skulle dessutom få gå på det tio gånger!!!! Roligt! Jag ser även fram emot vandringen till grottorna, för trots att jag har bott i Härnösand i sjutton år nu så har jag aldrig kommit mig för att gå dit!

Inga kommentarer: