Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

måndag 19 september 2011

Nån som vill byta rygg?

Min förhoppning när jag lade mig igår kväll var att det kanske skulle vara hyfsat i ryggen idag så jag åtminstone skulle kunna jobba. Men icke. Det var hundra gånger värre. För det första vaknade jag hundra gånger i natt för det gjorde så ont, och sen fick jag mer eller mindre rulla ur sängen och tog mig knappt upp över huvud taget. Det tog utan överdrift minst fem minuter att gå från sängen till toan... och det är kanske 5-6 meter? Hade några tabletter kvar hemma som jag fick mot ryggen för några år sen. Tog två såna och smetade in Voltaren gel, så nu kan jag åtminstone gå lite sakta. Ringde Öbacka och har fått en tid hos samma sjukgymnast som jag var till förra hösten när jag fick ryggskott. Ska dit kl 11 och hoppas att han kan göra underverk. Jonathan ska hämta Edvin o Thea idag, det finns inte en chans att jag tar mig dit. Det sista jag känner att jag har råd och lust med just nu är att vara hemma från jobbet i flera dagar.... HATAR min rygg. Vill att den ska bli som vanligt. NU.

Inga kommentarer: