Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

söndag 25 september 2011

Söndag

Tio över nio i morse hade jag skrivit ett påhittat barndomsminne, så nu är det också inskickat! Tänk att det går så bra bara jag vet att jag verkligen måste. Så nu är allt som ska vara inne i morgon klart. Har ytterligare några dagar på mig med två uppgifter som jag inte är klar med.
Om nån timme ska vi till Sundsvall. Edvin ska på barnkalas i laserhallen. Sen hinner vi bara hem så ska han på gymnastiken. En lite hektisk dag. Jag hade tänkt att jag skulle byta gardiner också, och göra lite höst i fönstret. Men det hinns nog inte med idag. Nu ska jag fläta håret på en nyduschad Thea, hon vill ha lockar!

Inga kommentarer: