Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

söndag 25 september 2011

Laserhallen och ramar på Rusta

Erik skjutsade till Laserhallen eftersom min bil står där den står. Edvin var fylld av förväntan och såg fram emot kalaset jättemycket! Medan kalaset pågick for vi en sväng till Birsta. Jag köpte ramar till barnens nya skolfoton, och det blev så fiiiint! Hämtade en glad och nöjd Edvin... eller åtmistone nöjd. Han var lite sur för han tyckte att vi kom för tidigt, vilket vi inte gjorde, utan kom prick fyra när kalaset var slut. Väl hemma var det bara för honom att byta om och åka till gymnastiken. Grabb-antalet har ökat, nu är de sju stycken (till skillnad från två som de var sist). Kul, så det blir lite mer blandat! Efter ungefär halva tiden landade Edvin fel när han gjorde nåt hopp, så han gjorde illa knät. Han ville så gärna försöka vara med ändå, så han satte sig o vilade en stund och försökte sen igen, men benet var inte på hans sida. Det gjorde för ont och han haltade, så hans gympafröken rekommenderade att han skulle avbryta, så det inte blev ännu värre. Så då åkte vi hem. Han har jätteont i knät. Jag hoppas det går över snart. Nu när jag kom hem loggade jag in på diskussionsforumet på Studentportalen där vi lägger ut vissa uppgifter (bl.a det påhittade barndomsminnet). Tanken är ju att man ska ge varandra respons på det vi skriver. Två av deltagarnas dokument kunde jag inte öppna, så jag kunde inte skriva några kommentarer åt dom. Tråkigt, det är roligt att läsa varandras. Men de övrigas har jag kommenterat och jag själv hade fått en kommentar hittills på mitt. Kul! Det var dessutom bara positivt, och då känns det så klart extra roligt! Väntar med spänning på vad de andra ska skriva. Jag vill ju även veta sånt som är mindre bra, så jag kan lära mig nåt nytt. Det är ju det som är poängen med det hela! Nu ska jag natta små troll!

Inga kommentarer: