Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

onsdag 21 september 2011

Skrotnisse

Trodde väl aldrig i mitt liv att jag skulle ringa till skroten själv. Men det gjorde jag idag! Letade reda på Ådalens bildemontering på nätet och sen ringde jag. Fast jag knappt visste vad jag skulle fråga... fast jag kan ju registreringsnumret och jag visste att jag skulle ha en generator. Först sa han att de inte hade nån, men sen sökte han och till sist hittade han en enda som skulle passa. Han skulle lägga undan den åt mig. Vad bra!!! 700 kr, det är inte så farligt som jag hade trott... Jag såg för mitt inre att jag skulle vara utan bil i flera månader för att det skulle vara för dyrt att fixa... skönt om det inte blir så!!!
Kom att tänka på Skrot-Nisse som gick på tv när jag var liten.... tänker att det ser ut så på "skroten"....=)

Inga kommentarer: