Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

fredag 16 september 2011

06.26

Tidiga morgon. Ska snart gå till jobbet. Känner mig på strålande humör trots tiden. Det regnar inte för ovanlighetens skull, det är fredag, jag slutar tidigt och lilla fina syster yster kommer idag! Måste iväg och handla och en sväng på bolaget när jag kommer hem. Varför gjorde jag inte sånt tidigare i veckan? Ångrar mig alltid när jag får trängas på Härnöhallen med hela Härnösand. Har inte ens planerat vad vi ska äta i helgen? Noll fantasi. I morgon åker vi nog en sväng på Ikea i alla fall. Madde ska köpa en ny dator. Själv håller jag mig till lite dyrare och exkusivare inköp.;-) Jag ska nämligen bunkra värmeljus på Ikea, för jag har helt slut! Usch vad fort det blev höst. Sist Madde var här var det sommar, vi satt på balkongen o drack rosé och gick på stadsfesten! Blommorna blommade i balkonglådor o krukor. Nu hänger där några bruna torkade spröt. Det är dags att göra "vinter" på balkongen. Slänga de gamla blommorna och bära in möblerna i förrådet.
Syster yster i juli innan stadsfest!

Inga kommentarer: