Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

måndag 19 september 2011

Kvällens tanke

Vi satt i tv-soffan och det var nåt reklaminslag med någon manlig modell som bara såg snygg ut. Thea suckade djupt och sa: "- Men herregud vad de försöker se fina ut då, BARA för att locka på tjejer!!!" Edvin svarade snabbt: "-Som om inte du försöker se fin ut bara för att locka på killarna då?"
Locka...vilket roligt uttryck...;-) Är det så de ser på manlig o kvinnlig "skönhet"? Att man gör sig fin för att locka till sig det motsatta könet? De har roliga tankar och funderingar.

Vi har tittat på Idol så klart, skulle även fortsätta i Narnia, men det hann vi inte, så det får bli i morgon. Nu ska jag ta mig en Voltaren och hoppa i säng! (Förresten är det nog dumt att hoppa, så jag lägger mig lite varsamt i stället...) Men i vanliga fall när jag inte har ont i ryggen hoppar jag så klart alltid i sängen...;-)

God natt o sov gott!

1 kommentar:

Anonym sa...

HAHAHAHAHAHA!!!!! Både till 1a och 2a stycket, dock inte att du har ont!!!! /Micke