Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

fredag 2 september 2011

Nu har jag listat ut vem det är!

Hahaha, jag skrattar åt mig själv... Det är ju någon från Bjuv i Skåne som är in här och läser flera gånger på en dag. Hm.... Jag har undrat så vem denne är som är så ihärdig, morgon som kväll? Jag har efterlyst personen här i bloggen men ej fåt nåt svar... Nu har jag kommit på det!!! Det är ju jag själv!!!! HAHAHAHAHAHA!!!!!! Har nu listat ut att det är när jag loggar in från mobilen som denna ort kommer upp! Vad galet va??? Och jag loggar in från den ett antal gånger per dag ibland eftersom jag är så nyfiken på om jag fått några kommentarer! HAHAHA oj oj oj.... Jag gjorde ett test nyss för att se om min teori stämde. Jag loggade in från mobilen och vips var det en från Bjuv här på bloggen som läst för 5 sekunder sen! =) Ja det är tur att man kan skratta åt sig själv ibland, eller hur?? Jag säger då det....

Nu är klockan tio över sju och jag ska snart gå till jobbet... Eller rättare sagt så ska jag åka bil hela den långa vägen till jobbet (50 meter??). Tänkte att jag ska ha allt klart o förberett så det bara är att åka direkt till skolan så fort jag kan komma ifrån i eftermiddag, om det nu går att lösa, vilket jag hoppas. Kom just på att jag nog kommer att bli grymt hungrig i eftermiddag, eftersom jag inte hinner äta innan jag börjar och vi håller på till 19.00. Hoppas verkligen att det blir nån lite längre rast så man hinner köpa sig nåt!

Hur som helst så känner jag på mig att det kommer att bli en bra dag idag! (Och solen den skiner!)
Ha en fin dag!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hahaha...du är ju för skön! Inte undra på att personen inte gav sig tillkänna. Tack för att du bjöd på den! Jag fick mig ett gott skratt. Hoppas det blir kul på kursen i morgon igen. Är så nyfiken på att höra mer.
Kram Britta

Catarina sa...

Hahaha, ja visst var det roligt?? Jag skrattade också högt för mig själv! =)

Anja sa...

Hahahaha...här är en till som fick sig ett gott skratt :-D

Catarina sa...

Hahaha, ja visst var det kul?? Jag skrattar igen när jag tänker på det! Kul att man kan glädja andra också! ;-)