Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

tisdag 27 september 2011

Trötter

I går kväll var det omöjligt att somna. Det blåste ute så det tjöt i fönstren plus att det spöregnade. Hade ju varit till Lottis på tjejmiddag o var väl kanske lite uppe i varv bara därför. Jag låg o vred o vände mig hur länge som helst. Så idag har jag varit trött hela dagen och nu ska jag nog snart sova. Jobbade till halv fyra o sen var jag och Thea iväg o firade Jonathan. Åt smörgåstårta, som så klart var jättegott!
Nu ska jag för ovanlighetens skull lägga mig fast klockan bara är kvart över nio. Det blir alltid så sent nu för tiden.... Kort-dag i morgon. Ska ta itu med min tvätt när jag kommer hem, och kanske byta gardiner också, som jag fortfarande inte kommit mig för att göra.
Jonathan hade lärt sig en ny låt, som han spelade (på elgitarren den här gången). Jag säger det igen, jag är SÅ impad!
God natt!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Konstigt, det blir sent här med :)) /Micke

Catarina sa...

Tandféns fel. ;-)