Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

onsdag 21 september 2011

Jag har blivit lillasyster...;-)

Jag och Lottis brukar ofta skämta om att vi ser så "unga" ut... för nåt år sen kom det ju en brödförsäljare och knackade på min ytterdörr och frågade om jag hade mamma eller pappa hemma!!!!! HAHAHAHA... och så får jag ju alltid visa leg på bolaget också... (och Lottis lika så)... För nån månad sen fick jag visa leg på Härnöhallen  när jag skulle köpa en triss-lott!!! Igår fick jag vatten på kvarn och skrattade hejdlöst! Madde berättade att en kompis till henne som var på samma perukfest som jag var på hos Madde i våras hade trott att jag var Maddes lillasyster!!!! Hon hade sagt till nån att Maddes lillasyster hade varit på festen...hahahaha....Madde är ju 26, alltså måste jag se ut som max 25...HAHA.... Vet inte om Madde tycke att det var lika roligt som jag tyckte?? Men jag tyckte det var grymt kul......Helt allvarligt, så tror jag att jag ser ut som den ålder jag är i, vet inte varför jag råkar ut för leg-kontroller överallt? Jag kanske ser kriminell ut eller nåt sånt...  Allra roligast var ändå det där med brödförsäljaren....ända till Erik fällde en glädjande kommentar: "Vaddå, var det Stevie Wonder som sålde bröd eller??" =)
Perukfest i våras! Jag och min (stora-) syster....;-)

2 kommentarer:

Lillstrumpa Madde sa...

Ha ha ha.. Vad roligt man kan ha då!
:P

Helt sanslöst vad duktig han är Jonta, grym!

Catarina sa...

Ja, jättekul!!!!! =)=) Japp, han är duktig med tanke på hur kort tid han har spelat! Jag skulle nog få träna i fem år för att kunna så där...