Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

onsdag 14 september 2011

Just nu..

skriver jag på min sop-historia. Det går trögt. Har inte alls samma flöde när jag skriver som jag trodde att jag skulle ha. Fantasin tryter och det blir inte så bra som jag vill att det ska bli. Men som tur är så har jag ett par veckor kvar att finslipa på den, så den kanske blir bättre innan den ska skickas in? Och boken jag läser går det också trögt med. Har lagt mig så sent om kvällarna så då har jag varit för trött för att orka läsa. Det känns som att jag behöver en spark i baken nu för att komma igång ordentligt med alla uppgifter som ska göras. En annan uppgift är att jag ska skriva om ett barndomsminne, och inte heller det har jag kommit på vad det ska vara. Det går trögt nu.

3 kommentarer:

Anonym sa...

ÅÅÅhej!!! Kände du sparken?? :)) Lägg historian som en sinnesbild, och skriv om den, dom är du ju duktiga på :)) /Micke

Catarina sa...

Haha ja kanske det...;-) fast då måste jag komplettera min story med lite handsprit, mandariner och en skoteroverall...;-)

Anonym sa...

HAHAHAHAHAHAHA!!!!!!! Ja, absolut!!!! Beach 2012 kanske ;)) /Micke