Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

måndag 5 september 2011

Måndagsflams

Jobbade till fyra. Jonathan fick hämta sina syskon idag och det gick så klart bra. Alla tre var på strålande humör idag och det kändes lite tråkigt att jag skulle iväg igen på personalmöte. Hann laga en snabbmiddag med pasta o Icas köttbullar i alla fall... Edvin och Thea dukade och slog på stort med servetter i glasen också, för de tyckte att vi skulle ha "fin-dukning" så här på måndagen.
Sen var det bara att stressa tillbaka till jobbet, eftersom mötet började fem. Kom hem strax efter halv åtta och då stack Jonathan till William. Jag, Edvin och Thea tänkte titta på Idol. Såg lite grann men sen vet jag inte vad som hände? Måndagströtta skrattande flams-troll blev vi, alla tre. Några smakprov....
Ja jag säger då det....=) Vet inte hur det blev på för vis.... Men skrattade gjorde vi! Nu ligger de utslagna i sina sängar... Det blev en rolig start på veckan....

Inga kommentarer: