Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

tisdag 1 mars 2011

Underbara morgon!

Hm...vad är det för fel när man börjar jobba halv åtta, men är duschad, fixad och klar när klockan är kvart i sju?? Det hör inte till vanligheterna direkt. Hade kunnat sova lite längre idag tror jag. Snoozade inte lika länge som vanligt, för att jag var så extremt trött så jag var rädd att försova mig. Då blev det så här i stället! En sak är i alla fall säker: Vad härligt det är nu när det är ljust ute på mornarna, och dessutom ser det ut att bli en fin dag idag igen. Igår sken solen och det droppade från taket, och det var riktigt varmt ute. Är våren på G tro?? Hoppas, hoppas, hoppas! Det är åtminstone första mars idag!
Idag när jag kommer hem måste jag städa här, så är det bara! Slutar tidigt så jag borde hinna innan jag ska iväg på Amenta och äta. Undrar vad vi får för gott?

Inga kommentarer: