Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

måndag 21 mars 2011

Måndag morgon

Ny vecka igen då! Idag kommer barnen hem igen, det känns skönt! Vägning på Viktväktarna i kväll, Jonta har lovat att vara hemma med Edvin o Thea. Borde ha gått ner, jag har åtminstone skött mig, bortsett från lite fusk på lördag kväll, men det var faktiskt inte mycket jag fuskade, så det borde ha gått åt rätt håll ändå.
Nu ska jag gå till jobbet. Jag hoppas att vi för en gångs skull är alla tre personal. Vi har haft otur en period och varit sjuk/vabbat/varit lediga i omgångar, så vi har haft vikarier i stort sett hela terminen hittills. Så tråkigt när det blir så. Men nu hoppas jag att vi får vara samlade ett tag!

Inga kommentarer: