Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

söndag 13 mars 2011

Städ-söndag

Åh vad jag avskyr att städa!!! Men jag ääälskar känslan och lukten när det är gjort! Har precis torkat golven efter en ordentlig städning så nu luktar det underbart här! Sååå skönt när det är gjort, eftersom man då vet att det inte behöver göras på ett tag igen. Snart dags att kliva in i duschen, man blir ju svettig av att dansa runt med dammsugare och mopp! Sen blir det middag med barnen, hjälpa Jonathan att räkna ytterligare några tal i matteboken och i kväll det bästa, krypa upp i soffan o se på Solsidan och njuta av ett städat hem.
Laddad för en ny vecka med Viktväktarbesök, tjejmiddag, tandläkarvisit och annat...

Inga kommentarer: