Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

fredag 18 mars 2011

Favorit i repris

Vad gör man när man har 4 propoints kvar på dagen och är sugen på nåt gott? Jo man får en snilleblixt och kommer på att det finns ingredienser hemma för att göra desserten som jag bjöd på i måndags ni vet... och det vore ju synd om grädden skulle surna och sorbeten frystorka, eller hur?? Så jag gjorde en sån och mumsade i mig alldeles nyss här framför tv:n. Det var lika gott idag som i måndags! Men nu är dagens pointsbudget på noll, så nu blir det inget mer att äta i kväll! Får väl sjunga med i Så ska det låta i stället så käkarna får jobba ändå...;-) 40 minuter kvar tills det börjar, undrar vad jag ska hitta på till dess? Tror banne mig att jag ska ta ett fotbad och skrubba mina torra fötter. Sen smörja in dom och kanske måla tånaglarna? Det var inte igår jag tog hand om mina fötter, så det är nog på tiden.

2 kommentarer:

Helen sa...

Mmmm, vad gott! Hoppas du har några points kvar tills imorgon!

Catarina sa...

Man får ju nya varje dag....=) Ska försöka svälta mig hela dagen i morgon....;-)