Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

tisdag 29 mars 2011

Systrarna mina

Sista helgen i april ska vi ses igen. Jag och Madde ska åka till Camilla den här gången. Igår ringde Camilla och sa att det ska vara nån stor fest på Ferdinand i Söderhamn den fredagen. En massa trevligheter och buffé skulle det vara, så hon undrade om vi ville gå på det, för då skulle hon boka bord. Så klart vi ville! Jag har inte varit ut i Söderhamn på ungefär tio år tror jag, så det är verkligen på tiden. Det ska bli jättekul, och hoppas så klart på att jag träffar en massa gamla bekanta! Ser verkligen fram emot den helgen. Funderar på att åka y-buss ner för omväxlings skull. Förstår inte att jag inte har kommit på den tanken tidigare, jag som hatar att åka tåg. Det är till och med lite billigare, även om det inte var många kronors skillnad. Lillebror Mathias skulle också på den där festen, så nu har jag sagt åt Magnus att han också måste dit, så är hela syskonskaran samlad!

Inga kommentarer: