Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

lördag 5 mars 2011

Lördag!!!

Igår var Madde o jag på stan en sväng. Sen hyrde vi en film som vi tyckte verkade bra... Gjorde middag (jättegoda bakpotatisar med fyllning a´la Viktväktarna). Sen fick Madde "provsminka" mig. Både syster o jag älskar att hålla på med smink o sånt, och Madde är så otroligt duktig på det dessutom, så hon fick testa lite olika  färger på mig. Kul! Själv färgade jag håret också. Sen såg vi filmen, och den var totalt värdelös, jag halvsomnade på slutet, och sen var det god natt för min del. Utslagen på soffan, så det var bara att förflytta sig till sängen. Idag ska vi kanske åka på Dollar en sväng, och sen blir det Plankstek till middag! Mums! Och sen kan "förfesten" börja, vi kanske blir sju stycken. Känner mig verkligen laddad för en rolig kväll!!!! =)

Inga kommentarer: