Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

onsdag 16 mars 2011

Onödigt tidigt

När min klocka ringde kändes det som att jag hade försovit mig. Var så extremt trött så jag trodde att klockan redan hade ringt och att jag inte hört den. Men så var det inte. Klev upp ganska direkt av rädsla att somna om, vilket innebar att jag var färdig klockan sex. Börjar jobba klockan sju. Blir irriterad på mig själv. Antingen snoozar jag så länge att det nästan blir stressigt, eller så kliver jag upp så snabbt att jag har för lång tid över. Så nu sitter jag här och det är fortfarande en halvtimme kvar tills jag ska gå. Onödigt kallas det.
Har ont i halsen idag, hoppas jag inte blir förkyld. =/
På något vis känns det som att det kommer att bli en ovanligt lång dag.

Inga kommentarer: