Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

tisdag 22 mars 2011

Nya H&M-katalogen

Idag kom nya sommar-katalogen från H&M. Thea älskar att titta på kläder både för vuxna och barn så hon satt och bläddrade i den i soffan. Rätt som det var utbrast hon med stor förvåning i rösten: "-Men herregud!!! Tänk att det finns behåar utan hängslen!!!!" =) Haha vad roligt det lät! Hon såg en behå som var utan axelband och det hade hon nog aldrig sett förut. Själv fick jag en inre bild av en behå med hängslen, det lät ju snyggt...;-) Ja hon är rolig Thea....=)

1 kommentar:

Madde sa...

Haha, hon är för rolig!
Du borde ha en bok att skriva upp allt tok i som dom säger de små trollen.. :)