Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

söndag 20 mars 2011

En kort promenad i solsken!

Nej, jag kan ju tyvärr inte gå på långa promenader fast jag vill, men idag var jag tvungen att gå till Härnöhallen och handla lite. Jag tog det väldigt lugnt, och jag vet inte om jag inbillar mig, men jag tyckte inte att jag fick lika ont efteråt idag. Hoppas, hoppas, hoppas att det kanske snart blir bättre i hälen. Självklart har jag ont och haltar nu som vanligt, men abolut inte lika mycket som jag brukar. Ett gott tecken!
Det känns inte kul att jag sov så länge, hela dagen har ju bara försvunnit! Tur att jag inte brukar sova så länge i vanliga fall.
Köpte ingredienser för att baka, men nu har jag ingen lust med det. Får väl bli nån dag till veckan i stället. Jag har i stället för att baka försökt att förbereda mig för lönesamtalet som jag har i morgon. Det blir som det blir. Hatar verkligen att ha såna samtal.
Köpte en Amelia på affären, så nu ska jag nog lägga mig raklång i soffan under en filt och läsa den. Kanske tända lite ljus också, snart är ljus-säsongen över för den här gången....

Inga kommentarer: