Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

söndag 27 mars 2011

Lillasyster och Storebror

De bråkar ofta, men de kan även vara så gulliga med varandra så man blir alldeles rörd. I morse när jag klev upp och gick på toaletten så hade det krypit ner två troll i min säng när jag kom tillbaka... Edvin låg då och läste "Bajsboken" för Thea, som var minst sagt nöjd. Själv fick jag inte plats... Det tog sin lilla tid, Edvin har inte fått upp sin läshastighet ännu, så han kämpade på väldigt bra!
Idag ska jag städa lite och byta sängkläder har jag tänkt. Fast egentligen borde jag kanske vänta tills barnen har åkt. Det är lättare att städa när man är ensam hemma. Får se hur jag gör.

Inga kommentarer: