Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

fredag 18 mars 2011

Tulpanfrossa

Dessa ljuvliga blommor! Det har blivit lite av en vana att jag unnar mig tulpaner i stället för en massa godsaker till fredagen. Tycker det är så fint! Fast det vet jag att jag har sagt förut...
Var en sväng på stan för att jag skulle ha nån tröja, men jag hittade som vanligt ingen jag ville ha.  Får väl gå i mina gamla paltor tills jag blivit smalare, då finns det mer att välja på.
I kväll börjar "Så ska det låta". Det måste jag nog titta på om jag inte hittar på nåt annat att göra förstås. Nu ska jag göra nåt att äta. Gröt eller yoghurt? Det är det svåra valet så här till fredagsmiddagen...;-) Hade ju suttit fint med nåt annat gott, men vem orkar laga gourmétmiddag till sig själv?? Inte jag i alla fall!
Ha en skön helg!

Inga kommentarer: