Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

torsdag 17 mars 2011

Bara fredag kvar!

Då var den långa dagen över och i morgon är det min korta fredag. Min bästa fredag. =). Slutar klockan ett. Kanske går en sväng på stan sen. Skulle behöva nån ny tröja, jag har verkligen urdåligt med kläder. Samtidigt vill jag inte köpa så mycket nytt än eftersom min tanke är att jag ska gå ner fler kilon först.
På lördag ska vi träffas hemma hos Helen och hitta på nåt, några stycken. Det blir nog trevligt. För övrigt har jag inga planer för helgen. Första gången på länge som jag inte har min "ensamma helg" helt uppbokad. Men det kan vara skönt det med.

Inga kommentarer: