Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

onsdag 2 mars 2011

I dag kommer Madde!

Igår slutade jag tidigt, bestämde mig för att ta en promenad ner på stan i det fina vädret, tänkte att det skulle gå bra om jag gick sakta och försiktigt. Det gjorde det så klart inte, så jag fick ta bussen hem och haltade resten av kvällen. Förbannade häl!!!! Hur som helst skulle jag leta ett par snygga byxor som jag kan ha på mig på lördag när vi ska ut. Hittade så klart inga. Antingen var de för korta för mina långben, eller så var de för trånga i midjan. Till slut blev jag sur och gick in på Sagas och köpte en fin bukett med tulpaner i stället och sen for jag hem! Började städa i lort-mans rum (Jonathans), vilket var vääääldigt dammigt kan jag lova. Blev inte klar så jag får göra klart idag. Strax efter sex hämtade Anneli mig och vi for ner på Lärarförbundets årsmöte på Amenta. Mötet var så klart inte så intressant, men maten var god. Fick potatisgratäng och fläskfilé. Mycket mumsigt och säkert många points!
Nu är det tidiga onsdagsmorgon och idag kommer lillasyster! Jag har möte på jobbet i kväll så hon får klara sig själv ett par timmar. I morgon har jag tagit semester och då kanske vi sticker ner till Birsta och letar byxor o lite annat. På kvällen blir det spännande värre, när det mediala homepartyt ska äga rum.... =)
Men nu.... en dag på jobbet!!!!

Inga kommentarer: