Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

onsdag 30 mars 2011

Nystädat

Så där ja, nu kan det bli fredag. nu har jag städat och skurat här så det är rent o fint. Skönt att ha det gjort. I morgon ska jag o en arbetskamrat åka och handla till fredagens middag. Kan inte skriva här vad vi ska bjuda på, eftersom vissa på jobbet läser och vi ska hålla hemligt i grupperna vad vi ska bjuda på. Men gott blir det förhoppningsvis. Blir nog en rolig kväll. Linda skulle ta med sig singstar också... Hm... liiite synd om grannarna kan det bli förstås. Fast det får de stå ut med en enda gång.
Utvecklingssamtalen igår kväll, (som för den delen inte får heta utvecklingssamtal längre, utan ska nu bara heta samtal) gick i alla fall jättebra. Vi har nöjda och trevliga föräldrar på avdelningen, vi har tur! Det känns alltid skönt när man har gjort bort sina samtal, det är en hel del jobb med att förbereda innan. Nu väntar jag på en "inbjudan" för överlämningssamtal för Thea. Det är dags snart. I fredags kom papper från skolan med gruppindelningen. Thea blev jättenöjd, då hon kom i samma klass som de hon leker mest med i förskolan. Kul! Hon längtar så hela hon spricker upp i ett enda stort leende bara man nämner skolan och förskoleklass! Härligt.
Nej nu ska jag ta och äta nåt, det har jag inte gjort sen jag kom hem, så jag börjar bli ganska hungrig....

Inga kommentarer: