Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

lördag 12 mars 2011

En nöjd dotter

Eric Saade blev årets vinnare! Till Theas stora förtjusning! Hon sa tidigt att han kommer att vinna och att hon minsann skulle rösta! Vilket hon gjorde också... Hon blev mycket belåten och var helt övertygad om att han vann tack vare hennes röst. Hon tycker ju inte bara att han är bra, hon tycker ju även att han är den snyggaste söööt-nosen på jorden. ;-) Och nog kan man väl hålla med om att han är söt att se på. Låten var väl si så där tyckte jag, men men... det spelar nog ingen roll vad vi skickar för låt från Sverige så tror jag inte att vi vinner i alla fall.
Nu blir det en date med John Blund.

Inga kommentarer: