Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

torsdag 17 mars 2011

Nu låter jag anti....=(

Jag vet att jag låter väääldigt anti mitt jobb just nu, men det är jag inte egentligen... Det är bara just nu det känns pest. Kom på att idag har vi årets allra värsta enligt mig: VINTERSPEL. Barnen får åka skidor och pulka. VET att jag låter tråkig och pessimistisk, men ni vet ju hur mycket jag hatar skidor och sånt.... Jag har hellre fotografering och Luciafirande i en hel vecka (för det är också jobbiga dagar på året). Vet inte vad det är, nåt som sitter i sen skolan tror jag... man jämför sig med varandra, vissa kan, andra kan inte.... och jag tror att man börjar jämföra sig med andra redan tidigt och känner sig värdelös när man inte kan så bra. Kanske har jag helt fel, men jag kan inte hjälpa hur jag känner inför såna här evenemang. *Ryyyyser*.... Men men, jag ska gå till jobbet nu, jag ska tänka positivt och göra det bästa av dagen. Det är ju trots allt mitt jobb. Och det är jag glad att jag har, för egentligen så trivs jag ganska bra...
Men visst får man ha dåliga dagar ibland??

Inga kommentarer: