Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

tisdag 15 mars 2011

I love the feeling!!!

Jaha då har man varit där då! Lite tandsten som hon tog bort direkt, men annars inget! Inga hål eller andra konstigheter. 970 kronor fattigare efter 20 minuter, men ååååååååh vilken härlig känsla när hon säger: "Ja men då så, då kallar vi dig om ett år igen!". Det känns nog ungefär som när man vunnit nåt stort. Jag är såå glad så det är inte klokt, jag som trodde jag hade ett hål i en tand i överkäken eftersom det ilar till ibland, men icke! Innan jag gick därifrån gav jag dom beröm för att de är så duktiga. Min tandläkarskräck har försvunnit helt o hållet sen jag bytte till Tandläkarna Wiklund. Nu gruvar man sig bara för hålet i plånboken som blir varje gång man är dit.

Inga kommentarer: