Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

söndag 27 mars 2011

Morotskaka

Idag har jag bakat Morotskaka! Mumsigt värre, men 5 propoints per kaka, så jag får offra nåt annat om jag ska smaka en bit i kväll...;-) Gott är det i alla fall!
Thea och Edvin är hos kompisar, Jonta är ute och åker skateboard. Gissa en som är nöjd nu  när snön är borta på gatorna så det går att åka??! Till middag idag blir det Älgstek, kokt potatis o sås. Mmmmmmmmm  vad gott! Längtar tills det är klart! Ny vecka i morgon, kalendern är tom hela veckan! Förutom Viktväktarna i morgon kväll då.... och personalfesten på fredag kväll, inte att förglömma... Men inga tråkiga "måste-saker"... som tandläkare eller möten på jobbet... Skönt med såna veckor! Helgen om två veckor kommer mamma upp och hälsar på. Det ska bli kul!
Förresten, nu kom jag på att vi har utvecklingssamtal på jobbet på tisdag kväll...=/, men skönt när de är gjorda!

Inga kommentarer: