Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

torsdag 24 mars 2011

Blåst

Ska det aldrig sluta blåsa?? Idag har det inte varit skönt ute. Vi var faktiskt inomhus hela dagen på jobbet, och det hör inte till vanligheterna. Men då fick vi lite annat gjort i stället så det var bra ändå. Jobbade till halv fem idag, men faktiskt har hela dagen gått jättefort. Hela den här veckan tycker jag att det har varit mycket roligare på jobbet igen, kände mig lite less ett tag. Kanske beror det på att vi alla är friska i arbetslaget, det känns mycket roligare då när alla är på plats.
Så klart är det ändå skönt att det är fredag i morgon. Har inga planer för helgen. Får se vad vi hittar på. Idag hade brorsan skrivit på facebook att det har varit inbrott i morfars hus!!!! Fyyy vad ledsamt! Vad finns det för idioter som gör såna saker?? Måste ringa mamma o få mer information, vet inte så mycket. Tråkigt hur som helst, man blir så ledsen.
Nu längtar jag till den 13 april, då jag ska ha det mediala homepartyt, äntligen. Det blev ju inställt sist. Spännande ska det bli!

Inga kommentarer: