Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

måndag 28 mars 2011

Ja men visst! =)

Veckans resultat: -0,7 kg! Tänka sig att det går åt rätt håll hela tiden!!!! Idag trodde jag att jag skulle ha gått upp! Så det blev en väldigt positiv överraskning må jag säga! Känner mig såååå nöjd och glad!
Har hunnit med att förbereda det sista inför i morgon kvälls utvecklingssamtal. Skulle behöva städa här nu, men det orkar jag helt enkelt inte.... får bli en annan dag. Bara det är städat innan fredag så...;-) Nä, nu har jag nyss ätit min delikata "singel-middag": Havregrynsgröt, mjölk, lingonsylt och en macka...;-) Resten av kvällen ska jag njuta av min viktnedgång och klappa mig själv på axeln och berömma mig väldigt mycket. Fy fan va bra jobbat Catarina!!!!! ;-)

Inga kommentarer: