Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

torsdag 3 mars 2011

Shopping

Idag for vi ner till Birsta när vi hade ätit frukost. Kläder till helgens utgång stod på listan. Hittade denna klänning som är på bilden. Tänkte först inte prova den, men Madde övertalade mig. Och den var riktigt snygg, så den fick det bli! Dock tillkom ett problem, och det var vad jag ska ha för skor till, så då var jag ju tvungen att köpa det med. Ett par snygga stövlar med kilklack fick det bli. Känner mig mycket nöjd med både klänning och skor! Ser fram emot lördag, det ska bli kul att ha lite partaj med ett glatt tjejgäng! Nu måste vi gå och lägga oss, jag börjar jobba kl sju i morgon bitti, men slutar tack o lov klockan ett, så det är en kort dag! Helg, ljuva helg!!!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh va fin! Hoppas ni får en trevlig kväll med lite bus!
/Britta

Catarina sa...

Tack Britta, kvällen blev kul!!!!