Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

lördag 12 mars 2011

Underbara lördag!

Idag när jag vaknade kände jag direkt att jag ville hitta på nåt kul med barnen. Jag föreslog Technichus och det blev jubel! Ringde även till Ann och hörde om hon o Alex ville hänga på och det ville dom, så vi ska snart iväg. De öppnar kl 11. Ska bli kul! Det är synd att jag är så dålig på att utnyttja det stället, för det är verkligen en guldgruva för barnen. ( http://www.technichus.se/ ). Men idag ska det bli av!
Solen strålar och det ser jättefint ut ute. Jag vaknade självklart tjugo över sex fast barnen sov. Jag är ett hopplöst fall när det gäller att sova. Vaknar alltid tidigt när dom sover.
I kväll blir det melodifestivalen, jag har ingen riktig favorit i år. Måste höra låtarna några gånger först. Ha en härlig lördag!

Inga kommentarer: