Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

söndag 6 mars 2011

Världens bästa Madde!

Madde är ju inte bara världens bästa lillasyster, hon är ju världens bästa moster också! För ett tag sen tog hon reda på ett gammalt dockskåp som hon renoverade upp. Tapetserade, målade och lade golv. Som om inte det vore nog så letade hon fram en massa möbler till det också, och tanken var att Thea skulle få det i födelsedagspresent. Thea fyller i april, så Madde hade med sig dockskåpet nu, så hon fick det lite tidigare. Gissa nån som blev glad??!!
Både Thea och grabbarna kom hit, så de skulle få träffa Madde innan hon åkte hem. Grabbarna ville stanna kvar, så då får jag ha dom här en extra dag/natt. Lyxigt! Madde hade även med sig såna där snygga reklam-masker som vi hade så roligt åt sist hon var här. Grabbarna hade också kul med dom...
Även Madde och jag tycker ju fortfarande att de där maskerna är så grymt roliga, och fula, så vi använde dom som vårt bästa partytrick igår kväll...;-)

Inga kommentarer: