Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

onsdag 2 mars 2011

Hur besviken kan man bli på en skala??

Idag när vi var på utflykt med barnen på jobbet ringde det på min mobil. Det var hon som är medium som skulle komma i morgon. Hon ringde för att meddela att hon var sjuk, så det blir inställt! Jag hade kunnat börja grina där jag var.... Madde som kommer från Sveg för att vara med och allt....=/ Man kan så klart inte rå för att man blir sjuk, men det känns såååååååå surt....=(
Nu får jag spana efter ett annat datum längre fram, för det SKA bli av! Tråk, tråk, tråk.....
Nåja, snart kommer Madde, själv ska jag på personalmöte. Härligt med en semesterdag i morgon! Och KUL att Madde kommer ändå, även fast det inte blir nåt i morgon kväll. Men utgången på lördag ska bli av åtminstone, DET ser jag fram emot!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det förstår du väl att det var någon mening med att det blev inställt, det kommer att bli mycket bättre när det väl blir av istället :)

Njut nu helt och fullt av besöket du får av din syster.

Mia

Catarina sa...

Sant Mia, det är säkert nån mening med det! Jag lovar att njuta av helgen! Ha en fin helg du med!