Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

måndag 21 mars 2011

Ibland bara rasar allt

En jobbig dag. Eller en jättelugn dag på jobbet, lite barn, strålande väder, lönesamtalet kändes bra, men sen när jag kom hem hände det jobbiga saker som jag inte vill gå in på här. Saker o ting är inte alltid som man tror, och ibland är det inte helt lätt att vara mamma heller...Nåja, det kommer väl bättre tider....
Vägningen gick inte särskilt bra heller...-0,2 bara, fast det var ju åt rätt håll åtminstone. Men nog trodde jag att det skulle gå betydligt bättre... surt. Men det tar jag igen nästa vecka! =)
Nu ska jag natta lillgumman. Hoppas på lika fint väder i morgon!

1 kommentar:

Christina sa...

Det jobbiga löser sig gumman.Var så säker!!! KRAM!