Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

onsdag 23 mars 2011

En fett god köttfärslimpa ;-)

Idag blev det köttfärslimpa, potatis och brunsås till middag. Det är så roligt att laga mat nu för tiden, för nio gånger av tio så får jag sån uppskattning av barnen, de är verkligen duktiga på att äta. Idag var maten "fett god" enligt dom, och det är visst ett bra betyg... =)
Nu är det klart att vi ska vara här hos mig på personalfesten den första april. Vi är indelade i olika lag som ska göra olika rätter. Mitt lag ska göra varmrätt och jag är utsedd till lagledare av festfixarna... hm... undrar vad vi ska hitta på för mat? Vi blir 11 personer. Måste klura lite på det. Hur som helst ska det bli väldigt roligt.
I natt som var blåste det som bara den ute. Det stormade så jag vaknade till och med av det. Nästan lite otäckt tycker jag, när det blir så där, det låter som fönstren ska blåsa sönder o flyga rätt in i vardagsrummet... Men det har varit lite lugnare på dagen tack o lov. Vi var på promenad med barnen, men det var lite halv-kallt om man jämför med hur det har varit tidigare i veckan.
Vad fort den här veckan har gått som vanligt. Torsdag i morgon, redan!

Inga kommentarer: