Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

torsdag 31 mars 2011

Förberedelser

Snart ska jag och Lisbeth på jobbet åka och handla inför morgondagen (kvällen). Det är svårt att beräkna hur mycket det ska vara till elva personer... men det ordnar sig nog! Tur jag slutar ett i morgon för jag har lite att fixa med. Duka förstås, och åka ner på stan, gå på bolaget och lite annat viktigt! =) Men som sagt var så slutar jag ju tidigt, så jag hinner nog allt jag ska ändå. Jag hade tänkt att vi skulle ta hit ett mindre bord från jobbet och förlänga mitt bord, men det verkar som vi får plats ändå. Provade att lägga ut tabletter och ställa fyra stolar på varje sida av bordet, och det blir inte så trångt som jag hade trott. Skönt, då behöver vi bara låna några stolar från jobbet. Linda skulle hjälpa mig och köra hit dom i morgon efter lunch.

Inga kommentarer: