Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

torsdag 10 mars 2011

Instängd

När man har vabbat några dagar saknar man något...... nämligen LUFT. Barn som varit sjuka som börjar få tillbaka energin. För att göra av med den så bråkar dom med varandra, om allt och ingenting. Jag blir alldeles nipprig till slut och känner att jag måste UUUUUUT, bara nånstans i nån minut, bara jag får vara själv! Passande nog var det tomt så det ekade i både kyl och skafferi, så vad passade bättre än att handla?? Tyvärr går det ganska fort att göra det, så nu är jag hemma igen. Känner mig smått irriterad och rastlös.

Men våren är i alla fall på väg!!!!! =) Det trodde man aldrig skulle inträffa för en månad sen. Våren gör mig glad!
Nu längtar jag till semestern! ;-)

Inga kommentarer: