Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

söndag 13 mars 2011

Ni kommer inte tro mig

Ni kan aldrig gissa vad jag har gjort idag? Nej jag tänkte väl det! Ända sen jag var liten har jag velat skriva en bok, alltid alltid. Men jag har alltid tänkt att jag inte vet om vad, eller att jag aldrig skulle kunna få ihop en hel bok (och det vet jag fortfarande inte om jag kan) osv. Jag har länge länge gått och väntat på att inspirationen ska komma, att ideèrna ska flöda om vad jag ska skriva... men de har liksom inte kommit nån bra idé. Idag satt jag och funderade och plötsligt bara kom den. IDÉN. Helt plötligt hade jag åtminstone klart för mig vad de första kapitlena ska handla om. Så jag började skriva. Jag skrev och jag skrev och jag skrev.... På bara nån timme hade jag skrivit åtta A4 med liten text, dvs ganska mycket! Nu vill jag bara fortsätta och fortsätta. Inte vet jag väl om det kommer att bli nån bok av det, men kanske en lång novell? Ja inte vet jag, men jag vet att inspirationen har hittat hit, men jag tänker inte säga till nån vad jag skriver om, så det kan ni ju klura på!

6 kommentarer:

Monika sa...

Wow vad härligt! Jag ser fram emot att läsa resultatet!!! Kram kram! Monika

Anja sa...

Men vad kul att du äntligen hittat inspirationen!! Undra om man får läsa några rader nån gång....;-)

Linda sa...

Åh, vad spännande! Hoppas få läsa när du är klar :) KRAM

Christina sa...

Äntligen!!! Den har jag väntat länge på. Lycka till!

Madde sa...

Men gud vad jag blir stolt över dig! Vad spännande! Hoppas inspirationen fortsätter att flöda!
Lycka till älskade syster! :)

Catarina sa...

Tack för alla fina kommentarer! =) Vad glad jag blir!