Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

måndag 7 mars 2011

Less på VAB

Hur mycket otur kan man ha?? Tycker jag har vabbat varannan vecka hur länge som helst, alltid är det något!!!! Idag gick jag till jobbet som vanligt. Edvin gick till fritids. Strax efter ett ringde de från fritids och sa att Edvin kände sig hängig och låg och huttrade på en soffa. Jag pratade även med honom själv i luren och han sa att han även hade ont i magen. Ok, det var bara att släppa allt och gå och hämta honom på fritids. När jag väl kom dit sa en personal att han nyss hade kräkts!!! Vi gick hem, och nu har han nyss kräkts igen, och är likblek i ansiktet! Stackars, stackars Edvin, inte kul med magsjuka! Det är inte kul för mig heller, nu har jag vabbat hundra gånger senaste tiden, det märks på lönen....suck!!! Vi får väl se hur många till i familjen som får det? Jonta försvann ut snabbare än bliixten när jag sa att Edvin hade kräkts....
Jag får nog hoppa över Viktväktarna i kväll om han fortfarande kräks, kan inte lämna honom ensam då direkt. Stackarn.
Nu hoppas jag att det är sista gången jag vabbar på länge, länge.... =/

Inga kommentarer: